Post by bestogirikast on Feb 7, 2022 14:39:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beyblade Burst Rivals ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beyblade Burst Rivals IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Beyblade Burst Rivals 2022 version ▞▞▞
Dette er veldig bra spill, men angående nettverk trenger dette spillet mye nettverk for å åpne dette spillet, så vær så snill å løse dette problemet
jeg liker rush lounch men online spillere er enkle å vinne jeg liker dette spillet
Jeg elsker dette spillet!!! Det er så gøy med fantastiske beys, bladere og avatarer med unike ferdigheter. Men vær så snill å nerf spryzen reqium og atlas anubion, de er veldig ope.
Spillet er veldig bra, det er grunnen til at jeg ga dette spillet 5 stjerner, men flerspillermodusen er veldig treg med å finne spillerne og mange beys har høy kraft som bare sprenger beyen i ett enkelt trekk, så det krever at begge sider skal få like muligheter.
Ok, dette er et flott beyblade-spill! Veldig vanedannende, men det er én ting... DET ER SÅ VANSKELIG, jeg tror det er fordi jeg solgte mitt gamle sverd valtryek, men alle som har 1-stjernes beyblades ER OP, så vær så snill å fikse det, men dette spillet er fortsatt bra! Sterkt anbefalt
Spillet er fantastisk, men jeg foreslår at mange beyblade har mange superangrep, men i dette spillet har vi 1, vennligst legg til flere og vis muligheten til å gjenopprette eller ny ved start
Lep's World Z Arkade hadg
Jeg ønsket å spille spillet, men det er så glitchy og laggy og lastetiden er så lang at det tok meg 5 minutter å spille opplæringen, og jeg løste ett puslespill og frøs!
God historie, gode kamper og spill av god kvalitet totalt sett enestående! Den har en fantastisk historie med mindre lagringsplass hvis vi sammenligner med andre apper, den har over 1 GB. Fine turneringer 😁😀
Jeg gir bare 3 stjerner fordi jeg ikke kan bytte konto, jeg håper du kan fikse dette og fortsette å oppdatere nye funksjoner, takk
Ok, så jeg elsker dette spillet! Som en bey-fan liker jeg dette spillet til nå, jeg håper virkelig at denne meldingen kommer til alle som leser dette, men en ting jeg skulle ønske det var et venneforespørselssystem mange mennesker er snille og jeg liker dem. Jeg håper du legger til en venn forespørsler og det er heller ingen etterslep overhodet takk!
Vennligst oppdater noen folk er jukse fordi de spilte flerspillerkamp når de taper det er internett er slått av og så viser at du vinner som var og samme spiller alltid spilles, oppdater og fiks på riktig måte
Dette spillet er det perfekte og beste beyblade-spillet jeg noen gang har sett det er et morsomt, kult og morsomt spill, men utviklerne du er bare fast på beyblade burst rise-sesongen du trenger for å gå til beyblade burst surge season
Det er et stort problem i 5 dager... Vi kan ikke spille flerspiller ved å legge inn passord.. Den kobler seg ikke til.. Jeg kan ikke spille med broren min... Dette er et veldig stort problem for meg.. Vennligst sjekk problemet
Hei, dette er det beste spillet jeg noen gang har spilt, jeg har ikke noe problem med lasteproblemene, men i kommende oppdateringer bør du legge til mer enn 2 bladere, beys og avatarer, og jeg har en ide om at adx til og med lansere kan velge og legge til db bladere, beys og avatarer.
Utrolig hvor mye du trenger å vente på at den skal komme
Jeg reduserte stjerneprisen. Fordi det ber om å oppdatere kontinuerlig for hver måned. 🤬🤬🤬
9 ganger av 10 gir spillet meg bare Avatarer, også på grunn av det faktum at spillet bygg gir meg Beyblades og bare Avatarer jeg mistet mye i City League og Multiplayer. Så etter et par dager var det ikke gøy i det hele tatt for meg, så jeg avinstallerte appen. Det så morsomt ut å spille, men i virkeligheten er det veldig skuffende og kjedelig☹️ (Også dette spillet er som 60-70 % Pay-to-Win, noe som gjør det enda mer skuffende og kjedelig)
Spillet er et flott spill, men de nye cyberbegivenhetsboksene åpnes ikke ordentlig, og jeg mister alltid boksen og kastet bare bort turneringen
Jeg gir 1 stjerne på grunn av systemet vet du at jeg kastet bort mine 20 000 edelstener på angrepstype settboks for å få xcalluis Avatar du kjenner systemet ditt ga meg 10 type daigo,curt og valt vær så snill gjør systemet ditt bra for mange vil spille det vil min siste gang samle edelstener, eller hvis dette ikke fungerer, vil mitt siste alternativ være å slette spillet og skifte til et annet spill
Beyblade Burst Rivals ปริศนา fwc
Før likte jeg spillet så godt. Men etter disse nye oppdateringene har den blitt treg og jeg møtte noen feil, også den mest utsatte feilen var da jeg åpnet appen og den sparker meg ut og det er så frustrerende at det skjer med meg nå, så vær så snill å fikse det fordi jeg virkelig elsker dette spill
Jeg vil gi dette spillet 5 stjerner, men når jeg spiller det blir jeg alltid sittende fast på lasteskjermen og jeg kan ikke spille spillet med problemet mitt
dette spillet skal ikke være tilgjengelig for alle aldersgrupper. Det bør være minst 7+. Jeg har begrensning for foreldrekontroll, men dette spillet vises fortsatt i katalogen for sønnen min på 5 år. vennligst oppdater aldersgruppen for spillet og begrens det for 3+ barn, ellers rapporterer jeg det til lekebutikken.
De gjorde karakterer for ope. For eksempel kan røde øyne bruke angrep etter hans spesielle trekk og motangrep. Spillerne må føle det på samme måte.
Vennligst oppdater med dynamitt battle beyblades takk
Spillet fungerer ikke på telefonen min. Det spøker ikke. Den gamle versjonen bra. Vennligst hjelp meg, jeg vil spille den nye versjonen. Jeg elsker beyblade Vennligst hjelp meg
Hei God dag, jeg ga 2 stjerner fordi jeg er veldig skuffet over dette spillet, men hvis du oppdaterer nytt tror jeg at jeg gir 5 stjerner. Her er tingen med den nye oppdateringen, som er rise bladers og beys og deres avatarer, jeg forventet at hvert trekk eller ultimate av den bey var fantastisk, eller skal jeg si OP. For eksempel, akkurat som erase/venom devolos, hvorfor er det den ultimate lanseringen deres? Med den lille skaden? Jeg tror ikke det. Vel, hvis du laget dette nytt, fordi jeg forventer at det er fantastisk. Vennligst oppdater TY
Generator Beyblade Burst Rivals: Penger Og Edelstener Hack Gratis!
Jeg elsker spillet, men det ville vært kult om det kunne tilpasses som de andre spillene, slik at vi kan lage våre egne karakterer, legg til at det ville vært kult å se det igjen
Det er et flott spill det ville vært bedre om en spiller kan gi beys til andre
Jeg elsker dette spillet, men det er et lite problem som er at det ikke er noe alternativ som heter innløs kode i alternativmenyen
Dette er veldig fantastisk spill dere alle må spille dette spillet
Det er fint Samlingen av beys å samle er mer og mer, og grafikken er også bra, men dette er oppgangssesong, men vi kan ikke få gamma-beys før nå, og i flerspillerkamp er lastetiden høy, så vær så snill å fikse dette problemet slik at jeg vil gi den 5 stjerner.
Utholdenhetstestfeil kan ikke spille spill
Dette spillet er kjempebra, det har det gøy, enkelt og mye mer, men den eneste grunnen til at jeg ikke gir 5 stjerner fordi det ikke er alle korrekte vedlegg til beyblade. For eksempel er strom sprizen, strike veltryek, dren farir . Så jeg ber om å korrigere alt vedlegget
Jeg kan ikke åpne bytteområdet, fiks det nå!
Jeg ga den 3 stjerner fordi lastingen i går gikk veldig fort nå i dag er den veldig lang, og noen ganger er den som roblox fordi når du blir med i et spill i roblox, noen ganger skjer dette: Du har blitt sparket til den uventede grunnen din. Lasteskjermen stopper og sier: start spillet på nytt. Jeg var så forvirret da dette skjedde, forresten jeg lastet ned denne appen fordi beyblade burst-appen ikke er tilgjengelig i landet mitt.
Et suverent spill et kvalitetsspill et godbitspill
Jeg elsker dette spillet for mye, og jeg er så glad for at du er i stand til å gjøre dette spillet til et beste beyblade-spill
Skaff deg BEYBLADE BURST – Microsoft Store nn-NO
Jeg liker dette spillet, men det har ikke et Facebook-koblingsalternativ.
Beyblade Burst Rivals Atjautības spēles rlh